Z życia firmy

Rozmowa z Pracownikiem Miesiąca: Katarzyną Bieńkowską – Dyrektor ds. Relacji z Mediami

W zeszłym tygodniu, LoanMe ponownie wybrało najlepszych pracowników.  W tym miesiącu wyróżnienie zdobyła Katarzyna Bieńkowska, która postanowiła nam zdradzić, co jest dla niej najważniejsze w codziennej pracy w departamencie PR. Zapraszamy do lektury! 

LoanMe: Gratuluję Ci statuetki.

K.B: Dziękuję bardzo!

LoanMe: Co Cię inspiruje do działania?

K.B: Muzyka. Zawsze i wszędzie. Jest istotnym bodźcem, który mnie napędza, szczególnie w branży kreatywnej daje mi zupełnie nowe, świeże spojrzenie na projekty, które tworzę lub realizuję.

LoanMe: Jak się czujesz ze świadomością, że jesteś Pracownikiem Miesiąca?

K.B: Szczerze mówiąc nie spodziewałam się tego. Cieszę się jednak i dziękuję za to wyróżnienie. To niezwykle miłe, że ktoś docenia to, w co wkładasz swoje serce.

Jest to wyjątkowa edycja, ponieważ zazwyczaj to my – Managerowie - mieliśmy za zadanie wybrać tych, którzy wykazali się wyjątkową pracowitością i efektywnością w danym miesiącu. Obecnie obwiązuje w LoanMe nowa formuła, w której to Prezes firmy – Joseph Sesso - sam wybiera nagrodzonych, więc Managerowie również mają szansę dostać statuetkę za dobrze wykonaną pracę. No więc tak się zdarzyło, że przyszedł czas na mnie… (śmiech)

LoanMe: Co robisz, aby działać efektywnie?

K.B: Przede wszystkim, efektywność w każdym dziale wygląda inaczej. W działach produkcyjnych będzie ona mierzona wynikiem zrealizowanych pożyczek. W dziale PR naszą efektywność mierzymy wieloma wskaźnikami, jednym z nich jest m.in. „share of voice”, zasięg artykułu czy ilość przekierowań na strony ofertowe z Facebook’a. Aby pracować efektywnie, należy planować efektywnie - zawsze powtarzam, że jeśli nie określimy naszych celów, nie będziemy wiedzieć dokąd zmierzamy. Dlatego tak ważne jest ustalenie tych „drogowskazów”, na których opieramy cały plan pracy.  Warto też nasze działania mierzyć i optymalizować – to jest właśnie podstawa efektywności.

LoanMe: Gdzie widzisz siebie za 10 lat? 

K.B: Trudne pytanie, ale postaram się na nie odpowiedzieć! Jako, że mojemu sercu szczególnie bliska jest muzyka, to myślę, że scena zawsze pozostanie na pierwszym miejscu. Widzę siebie jako gwiazdę rocka (śmiech). A tak na poważnie – staram się nie wybiegać tak daleko w przyszłość. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że życie pisze dla nas nieprzewidywalne scenariusze. Za kilka lat mogę być przecież w miejscu, o którym dzisiaj nawet nie mam pojęcia. Czas pokaże!

LoanMe: Co najbardziej cenisz w tej pracy?

K.B: Zacznijmy od tego, że w pracy – i ogólnie - bardzo cenię sobie relacje międzyludzkie. Uważam, że to, w jakiej atmosferze na co dzień pracujemy, w znacznej mierze przekłada się na końcowe efekty. Wartościami, które mają dla mnie szczególne znaczenie są: otwartość, szczerość i zaufanie do drugiej osoby. Branża kreatywna rządzi się swoimi prawami. Jeśli nie mamy wspólnego „flow” – ciężko jest coś razem zbudować. Współpraca z ludźmi jest nieunikniona, dlatego należy pamiętać, że nie wszystko jesteśmy w stanie zrobić sami, powinniśmy umieć się ze sobą komunikować, nie bać się rozmawiać o swoich pomysłach.  

Co jeszcze lubię w tej pracy? Brak rutyny. Ja w ogóle jestem człowiekiem, który nie lubi powtarzalności – muszę co jakiś czas coś zmieniać – jak nie miejsce, to formę bądź charakter pracy, czy coś w sobie. Praca w PR jest inna każdego dnia. Raz piszesz teksty, by za chwilę zaprojektować grafiki czy nakręcić film, po czym organizujesz wielki event i współpracujesz z twarzami z pierwszych stron gazet i mediami o zasięgu ogólnopolskim. Ta praca wymaga dużej elastyczności, ale jest to niezwykle rozwojowe i fajne!

LoanMe: Dziękuję za rozmowę!

K.B: Dziękuję!

 

Pozostałe informacje

Nowa kultura cyfrowa - jak poprawić swoją produktywność?

Rok 2020. Nadchodzi (niezależnie od społeczeństwa) trend pracy zdalnej. Oczywiście, już wcześniej w poszczególnych grupach funkcjonował ten model pracy. Rozprzestrzeniająca się epidemia koronawirusa wymusza bowiem zmiany w obrębie funkcjonowania marek na wielu płaszcyznach – w tym na polu sposobu wykonywania pracy.

Na czym on ma dokładnie polegać? Dla jednych praca za pośrednictwem platform internetowych jest synonimem XXI wieku.

Z życia firmy

Licytacja charytatywna w LoanMe - czyli wywiad z Pracownikamii Ośrodka Dziennego Pobytu i Rehabilitacji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną

Organizując akcje charytatywne, jesteśmy w stanie zrozumieć ich nadrzędną rolę. Pomaganie innym powinno być naturalną częścią ludzkiego życia. Jednak skupienie się na osobach, które są zazwyczaj pomijane w społeczeństwie utwierdza w przekonaniu, że to ma sens. Co zatem wspólnego mają Pracownicy jednej z warszawskiej instytucji finansowej oraz uczestnicy warsztatów Ośrodka Dziennego Pobytu i Rehabilitacji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną? Wspólne wartości, których mianownikiem jest drugi człowiek.

Z życia firmy

LoanMe ma już 5 lat!

LoanMe to instytucja finansowa, która działa od 2015 roku w nieustannie rozwijającym się sektorze pożyczkodawców pozabankowych. Spółka została zarejestrowana dokładnie 20 lutego 2015 r., a więc dziś - 20 lutego - obchodzi swoje piąte urodziny!

 

Z życia firmy

#LoanMeDlaAustralii – wspieramy zbiórkę zorganizowaną przez strażaków!

Australia od ponad trzech miesięcy walczy z pożarami. Ogień do tej pory pochłonął 10 300 000 ha powierzchni, zniszczył 2 000 domów oraz pozbawił życia 28 osób i 500 000 000 zwierząt! Jak podają media, w płomieniach zginęła 1/3 populacji koali. Przypominamy, że są one pod ochroną. Na świecie wiele ludzi i organizacji rozpoczęło akcje wsparcia i zbiórki finansowe dla poszkodowanych w Australii.

Pozostałe informacje

LoanMe po raz trzeci spłaca pożyczki swoich Klientów

6 grudnia 2019 r. już po raz trzeci rusza konkurs organizowany przez spółkę LoanMe pt. "Świąteczna Opowieść". Konkurs jest skierowany do Klientów firmy, którzy skorzystali z oferty pożyczki. Aby wziąć w nim udział, należy opowiedzieć jak pożyczka przyczyniła się do realizacji marzeń uczestników. Trzy najciekawsze historie zostaną nagrodzone częściowym umorzeniem zobowiązania! 

Akcje promocyjne i marketingowe

Finał akcji "LoanMe gra #DoJednejBramkizMaćkiem"

#DoJednejBramkizMaćkiem to inicjatywa rodziny i przyjaciół młodego sportowca – Maćka, który w wyniku wypadku samochodowego poważnie uszkodził mózg. Maciek potrzebuje intensywnej rehabilitacji i pomocy specjalistów.  Pracownicy LoanMe postanowili pomóc!

Akcje promocyjne i marketingowe

1000 km i finał projektu „LoanMe Charytatywnie Racing” w Lyon!

19 września 2019, o godzinie 7:00 rano rozpoczął się wyścig „Prorider Tour”. Uczestnicy mieli do pokonania aż 1000 km z Paryża do St. Tropez. Gerry Blynberg – francuski celebryta i dziennikarz motoryzacyjny wystartował w wyścigu, w szczytnym celu. Dziennikarz walczył o dofinansowanie na rehabilitację Maćka!

Akcje promocyjne i marketingowe

#DoJednejBramkizMaćkiem w polskim sercu we Francji!

Dzięki działalności charytatywnej LoanMe akcja #DoJednejBramkizMaćkiem dotarła aż do organizatorów wyścigu „Prorider Tour” (kliknij TUTAJ, aby obejrzeć I odcinek), ale nie tylko! Historia młodego Polaka poruszyła serca również w miejscowości Montresor – polskiego serca we Francji.