Akcje promocyjne i marketingowe

„LoanMe – pożycz sobie spełnienia marzeń” – pod tym hasłem LoanMe wprowadza na rynek nową komunikacje dla swojej marki.

kobieta, LoanMe, Święta

Pierwszym spotem zrealizowanym zgodnie z założeniami nowej komunikacji jest świąteczna reklama LoanMe emitowana w większości stacji telewizyjnych oraz w Internecie. Głównym hasłem spotu świątecznego, mającym na celu podkreślenie doniosłego nastroju zbliżających się Świąt, jest „LoanMe - Najlepsze Pożyczenia Świąteczne”. 

Koncept, na którym oparta jest cała komunikacja osadzony został w teraźniejszości potencjalnego Klienta marki LoanMe, ale również odwołuje się do czasów dzieciństwa owego Klienta.

- Naszą myślą przewodnią było odwołanie się do jednego z najsilniejszych bodźców, a mianowicie wspomnień z dzieciństwa i młodości. Zdaliśmy sobie sprawę, że większość z nas najlepsze odczucia i emocje ma właśnie związane z tym okresem - pełnym marzeń i planów, ale jednocześnie poczucia bezpieczeństwa i spokoju. W taki sposób chcemy, aby było postrzegane LoanMe - jako firma umożliwiająca realizacje marzeń, czy to tych z dzieciństwa czy to już tych bardziej dorosłych. LoanMe idzie bowiem z duchem czasu, nieustanie rozwijając się jako firma z sektora FinTech. Firma nie zapomina jednak o mocnych podstawach jakimi są profesjonalna obsługa call center i bezpośredeni kontakt z Klientem. - mówi Edyta Olędzka, Zastępca Dyrektor Marketingu LoanMe i pomysłodawczyni kampanii. 
 

Co zatem widzimy w świątecznym spocie LoanMe?

Spot rozpoczyna nostalgiczna scena wigilijnego wieczoru w jednym z polskich domów w latach 80’. Cała rodzina celebruje świąteczny czas. Tata bawi się z synem kolejką, mama z czułością obserwuje rodzinę, zaś córka wiesza na choince ulubioną bombkę. W kolejnym ujęciu widzimy tę samą bombkę, ale zawieszoną już na innym, zdecydowanie bardziej współczesnym drzewku, zaś obok stoi kobieta, która ciepło patrzy na ozdobę. Nie jest w błędzie ten, który zgadnie, że kobieta to ta sama dziewczynka z lat 80-tych. Kobieta pragnie zrealizować marzenie jakim jest zorganizowanie dla swojej rodziny równie pięknych Świąt, jak te które pamięta z dzieciństwa. W tym celu dzwoni do LoanMe. W spocie podkreślone zostały walory oferty, jakimi są maksymalna kwota pierwszej pożyczki do 6000 zł oraz możliwość jej spłaty bez dodatkowych kosztów.

Kolejny spot z nowa komunikacją zostanie wyemitowany już w styczniu 2020 roku. Tymczasem „Najlepsze Pożyczenia Świąteczne” od LoanMe. 

Pozostałe informacje

Nowa kultura cyfrowa - jak poprawić swoją produktywność?

Rok 2020. Nadchodzi (niezależnie od społeczeństwa) trend pracy zdalnej. Oczywiście, już wcześniej w poszczególnych grupach funkcjonował ten model pracy. Rozprzestrzeniająca się epidemia koronawirusa wymusza bowiem zmiany w obrębie funkcjonowania marek na wielu płaszcyznach – w tym na polu sposobu wykonywania pracy.

Na czym on ma dokładnie polegać? Dla jednych praca za pośrednictwem platform internetowych jest synonimem XXI wieku.

Z życia firmy

Licytacja charytatywna w LoanMe - czyli wywiad z Pracownikamii Ośrodka Dziennego Pobytu i Rehabilitacji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną

Organizując akcje charytatywne, jesteśmy w stanie zrozumieć ich nadrzędną rolę. Pomaganie innym powinno być naturalną częścią ludzkiego życia. Jednak skupienie się na osobach, które są zazwyczaj pomijane w społeczeństwie utwierdza w przekonaniu, że to ma sens. Co zatem wspólnego mają Pracownicy jednej z warszawskiej instytucji finansowej oraz uczestnicy warsztatów Ośrodka Dziennego Pobytu i Rehabilitacji Społecznej Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną? Wspólne wartości, których mianownikiem jest drugi człowiek.

Z życia firmy

LoanMe ma już 5 lat!

LoanMe to instytucja finansowa, która działa od 2015 roku w nieustannie rozwijającym się sektorze pożyczkodawców pozabankowych. Spółka została zarejestrowana dokładnie 20 lutego 2015 r., a więc dziś - 20 lutego - obchodzi swoje piąte urodziny!

 

Z życia firmy

#LoanMeDlaAustralii – wspieramy zbiórkę zorganizowaną przez strażaków!

Australia od ponad trzech miesięcy walczy z pożarami. Ogień do tej pory pochłonął 10 300 000 ha powierzchni, zniszczył 2 000 domów oraz pozbawił życia 28 osób i 500 000 000 zwierząt! Jak podają media, w płomieniach zginęła 1/3 populacji koali. Przypominamy, że są one pod ochroną. Na świecie wiele ludzi i organizacji rozpoczęło akcje wsparcia i zbiórki finansowe dla poszkodowanych w Australii.

Pozostałe informacje

LoanMe po raz trzeci spłaca pożyczki swoich Klientów

6 grudnia 2019 r. już po raz trzeci rusza konkurs organizowany przez spółkę LoanMe pt. "Świąteczna Opowieść". Konkurs jest skierowany do Klientów firmy, którzy skorzystali z oferty pożyczki. Aby wziąć w nim udział, należy opowiedzieć jak pożyczka przyczyniła się do realizacji marzeń uczestników. Trzy najciekawsze historie zostaną nagrodzone częściowym umorzeniem zobowiązania! 

Akcje promocyjne i marketingowe

Finał akcji "LoanMe gra #DoJednejBramkizMaćkiem"

#DoJednejBramkizMaćkiem to inicjatywa rodziny i przyjaciół młodego sportowca – Maćka, który w wyniku wypadku samochodowego poważnie uszkodził mózg. Maciek potrzebuje intensywnej rehabilitacji i pomocy specjalistów.  Pracownicy LoanMe postanowili pomóc!

Akcje promocyjne i marketingowe

1000 km i finał projektu „LoanMe Charytatywnie Racing” w Lyon!

19 września 2019, o godzinie 7:00 rano rozpoczął się wyścig „Prorider Tour”. Uczestnicy mieli do pokonania aż 1000 km z Paryża do St. Tropez. Gerry Blynberg – francuski celebryta i dziennikarz motoryzacyjny wystartował w wyścigu, w szczytnym celu. Dziennikarz walczył o dofinansowanie na rehabilitację Maćka!

Akcje promocyjne i marketingowe

#DoJednejBramkizMaćkiem w polskim sercu we Francji!

Dzięki działalności charytatywnej LoanMe akcja #DoJednejBramkizMaćkiem dotarła aż do organizatorów wyścigu „Prorider Tour” (kliknij TUTAJ, aby obejrzeć I odcinek), ale nie tylko! Historia młodego Polaka poruszyła serca również w miejscowości Montresor – polskiego serca we Francji.