Akcje promocyjne i marketingowe

„LoanMe – pożycz sobie spełnienia marzeń” – pod tym hasłem LoanMe wprowadza na rynek nową komunikacje dla swojej marki.

kobieta, LoanMe, Święta

Pierwszym spotem zrealizowanym zgodnie z założeniami nowej komunikacji jest świąteczna reklama LoanMe emitowana w większości stacji telewizyjnych oraz w Internecie. Głównym hasłem spotu świątecznego, mającym na celu podkreślenie doniosłego nastroju zbliżających się Świąt, jest „LoanMe - Najlepsze Pożyczenia Świąteczne”. 

Koncept, na którym oparta jest cała komunikacja osadzony został w teraźniejszości potencjalnego Klienta marki LoanMe, ale również odwołuje się do czasów dzieciństwa owego Klienta.

- Naszą myślą przewodnią było odwołanie się do jednego z najsilniejszych bodźców, a mianowicie wspomnień z dzieciństwa i młodości. Zdaliśmy sobie sprawę, że większość z nas najlepsze odczucia i emocje ma właśnie związane z tym okresem - pełnym marzeń i planów, ale jednocześnie poczucia bezpieczeństwa i spokoju. W taki sposób chcemy, aby było postrzegane LoanMe - jako firma umożliwiająca realizacje marzeń, czy to tych z dzieciństwa czy to już tych bardziej dorosłych. LoanMe idzie bowiem z duchem czasu, nieustanie rozwijając się jako firma z sektora FinTech. Firma nie zapomina jednak o mocnych podstawach jakimi są profesjonalna obsługa call center i bezpośredeni kontakt z Klientem. - mówi Edyta Olędzka, Zastępca Dyrektor Marketingu LoanMe i pomysłodawczyni kampanii. 
 

Co zatem widzimy w świątecznym spocie LoanMe?

Spot rozpoczyna nostalgiczna scena wigilijnego wieczoru w jednym z polskich domów w latach 80’. Cała rodzina celebruje świąteczny czas. Tata bawi się z synem kolejką, mama z czułością obserwuje rodzinę, zaś córka wiesza na choince ulubioną bombkę. W kolejnym ujęciu widzimy tę samą bombkę, ale zawieszoną już na innym, zdecydowanie bardziej współczesnym drzewku, zaś obok stoi kobieta, która ciepło patrzy na ozdobę. Nie jest w błędzie ten, który zgadnie, że kobieta to ta sama dziewczynka z lat 80-tych. Kobieta pragnie zrealizować marzenie jakim jest zorganizowanie dla swojej rodziny równie pięknych Świąt, jak te które pamięta z dzieciństwa. W tym celu dzwoni do LoanMe. W spocie podkreślone zostały walory oferty, jakimi są maksymalna kwota pierwszej pożyczki do 6000 zł oraz możliwość jej spłaty bez dodatkowych kosztów.

Kolejny spot z nowa komunikacją zostanie wyemitowany już w styczniu 2020 roku. Tymczasem „Najlepsze Pożyczenia Świąteczne” od LoanMe. 

Z życia firmy

#LoanMeDlaAustralii – wspieramy zbiórkę zorganizowaną przez strażaków!

Australia od ponad trzech miesięcy walczy z pożarami. Ogień do tej pory pochłonął 10 300 000 ha powierzchni, zniszczył 2 000 domów oraz pozbawił życia 28 osób i 500 000 000 zwierząt! Jak podają media, w płomieniach zginęła 1/3 populacji koali. Przypominamy, że są one pod ochroną. Na świecie wiele ludzi i organizacji rozpoczęło akcje wsparcia i zbiórki finansowe dla poszkodowanych w Australii.

Pozostałe informacje

LoanMe po raz trzeci spłaca pożyczki swoich Klientów

6 grudnia 2019 r. już po raz trzeci rusza konkurs organizowany przez spółkę LoanMe pt. "Świąteczna Opowieść". Konkurs jest skierowany do Klientów firmy, którzy skorzystali z oferty pożyczki. Aby wziąć w nim udział, należy opowiedzieć jak pożyczka przyczyniła się do realizacji marzeń uczestników. Trzy najciekawsze historie zostaną nagrodzone częściowym umorzeniem zobowiązania! 

Akcje promocyjne i marketingowe

Finał akcji "LoanMe gra #DoJednejBramkizMaćkiem"

#DoJednejBramkizMaćkiem to inicjatywa rodziny i przyjaciół młodego sportowca – Maćka, który w wyniku wypadku samochodowego poważnie uszkodził mózg. Maciek potrzebuje intensywnej rehabilitacji i pomocy specjalistów.  Pracownicy LoanMe postanowili pomóc!

Akcje promocyjne i marketingowe

1000 km i finał projektu „LoanMe Charytatywnie Racing” w Lyon!

19 września 2019, o godzinie 7:00 rano rozpoczął się wyścig „Prorider Tour”. Uczestnicy mieli do pokonania aż 1000 km z Paryża do St. Tropez. Gerry Blynberg – francuski celebryta i dziennikarz motoryzacyjny wystartował w wyścigu, w szczytnym celu. Dziennikarz walczył o dofinansowanie na rehabilitację Maćka!

Akcje promocyjne i marketingowe

#DoJednejBramkizMaćkiem w polskim sercu we Francji!

Dzięki działalności charytatywnej LoanMe akcja #DoJednejBramkizMaćkiem dotarła aż do organizatorów wyścigu „Prorider Tour” (kliknij TUTAJ, aby obejrzeć I odcinek), ale nie tylko! Historia młodego Polaka poruszyła serca również w miejscowości Montresor – polskiego serca we Francji.

Akcje promocyjne i marketingowe

LoanMe gra #DoJednejBramkizMaćkiem!

Maciek Koziorowski to 24-letni sportowiec. W wyniku wypadku samochodowego jego mózg został poważnie uszkodzony, a on zapadł w śpiączkę. Maciek potrzebuje intensywnej rehabilitacji. Jego rodzina i najbliżsi przyjaciele robią wszystko, aby pomóc mu w walce o powrót do zdrowia. Tak powstała inicjatywa #DoJednejBramkizMaćkiem.

Z życia firmy

LoanMe ponownie wspiera Fundację Azylu pod Psim Aniołem

Trzy lata temu wspólnie z Joanną Krupą zorganizowaliśmy pierwszą edycję bankietu charytatywnego - „Zostań Psim Aniołem”. Podczas tego wydarzenia wiele Gwiazd polskiego show biznesu pojawiło się na czerwonym dywanie, aby wesprzeć Fundację Azylu pod Psim Aniołem. Nasi wolontariusze z drużyny „Akcja-Reakcja” ponownie odwiedzili placówkę. Tym razem wyruszyli na spacer ze spragnionymi miłości czworonogami.

Akcje promocyjne i marketingowe

Finał Summer Amber Festival 2019 – LoanMe głównym sponsorem wydarzenia

Kolejna edycja najgorętszego wydarzenia lata - Summer Amber Festival 2019 – przeszła do historii! Nadmorskie koncerty w rytmie muzyki rozrywkowej odbyły się kolejno w Krynicy Morskiej (11.07), Jantarze (12-13.07), Jastarni (24.07), Łebie (27.07) oraz w Ustce (10.08). LoanMe – już po raz drugi – było głównym sponsorem wydarzenia.

Akcje promocyjne i marketingowe

Summer Amber Festival w Łebie okazał się kolejnym sukcesem!

Za nami kolejna odsłona tegorocznej edycji najgorętszego festiwalu lata - Summer Amber Festival 2019! Tym razem - w rytmie muzyki tanecznej - odwiedziliśmy słoneczną Łebę! Imprezę zapoczątkował występ niezwykłego trio – zespołu Projekt HUBAS!

Akcje promocyjne i marketingowe

III odsłona Summer Amber Festival 2019 przeszła do historii!

W środę, 24 lipca port rybacki w Jastarni rozbrzmiał muzyką disco & dance. III odsłona Summer Amber Festival odbyła się właśnie w tym miejscu. Imprezę rozpoczął występ młodego zespołu „Projekt HUBAS”, którzy dźwiękami gitar przyciągnęli tłumy pod scenę. 

Akcje promocyjne i marketingowe

Wielkie otwarcie Summer Amber Festival 2019 za nami!

Summer Amber Festival 2019 to kolejna edycja nadmorskich koncertów w rytmie muzyki tanecznej. Za nami wielkie otwarcie tego wspaniałego wydarzenia! Odwiedziliśmy już pierwsze słoneczne miasta - Krynicę Morską (11.07.2019) oraz Jantar (12-13.07.2019). Dziękujemy za wspaniałe przyjęcie!